sanneboudewijn.reismee.nl

Nieuw-Zeeland (Noord)

Gister, 26/2 hebben we de oversteek gemaakt van noord (Wellington), naar zuid (Picton). We hebben 3 weken de tijd om dit mooie eiland te verkennen, waar we erg veel zin in hebben. We zullen via Nelson langs de westkust gaan, en na het zuiden via Dunedin naar Christchurch, vanwaar we 22 maart naar Auckland zullen vliegen en dan op naar Australie.

Zoals jullie kunnen zien hebben we weer een serie foto's op ons blog gezet.

Tot zover,

San & Bou

Sofie

Hoi Boudewijn en Sanne!

Leuk om jullie verhalen te lezen en vooral om de mooie foto's te zien van alle plaatsen waar jullie zijn geweest! Veel plezier met de rest van jullie reis :)

Groetjes Sofie

Paul

Hee Bou en Sanne,

Echt coole reis man, ziet er echt veel te chill uit op Fiji en nu Nieuw Zeeland. Volgens mij is Nieuw Zeeland echt veel te brute natuur, vergeet niet even langs alle filmlocaties te gaan van Lord of the Rings :).

Nee maar mooi hoor om de foto's te kijken, zitten wel hele goeie tussen vooral die van Bou en Homer! Om in te lijsten...

Groeten,
Paul

Loes

He hoi,

Via Milou net even de link gekregen...en nu al spijt: wat een fantastische foto's. Geniet van het Zuidereiland en vergeet vooral de Milford Sound niet!

Groet,

Loes

Dries

Leuke verrassing gisteren in de brievenbus: jullie kaart. Bedankt. Blijf genieten en maak veel mooie fotos dan kunnen we hier met jaloerse blik jullie verrichtingen volgen. groeten dries marleen