sanneboudewijn.reismee.nl

San Diego & Los Angeles

Morgen, dinsdag 7 februari, laten we de VS achter ons en gaan we richting Fiji. Een heel ander gedeelte van de vakantie waar we lekker (hopelijk) bruin gaan worden, snorkelen, lezen: kortom Fiji-time.

Allen, bedankt voor de reacties, leuk om te lezen! Als we in Nieuw Zeeland zijn, rond 20e, zal er een nieuwe update zijn!

Tot zover, San & Bou

Maaike

Zoals gewend van jullie, lekker kort en bondig :) Hele mooie foto's hoor en wat hebben jullie al veel leuke dingen gedaan! De uitleg onder de foto's is super en ik hoop dat jullie genieten op Fuji. Wij zitten hier in -16 en ik ga mss vanavond maar eens een stukje schaatsen :P
Heel veel liefs en geniet lekker van alle moois en elkaaar!

Christiaan

Coole fotos, ziet er goed uit! Vet dat jullie de echte Homer tegenkwamen..

Goeie reis!

Monique van Harrewijn

Hoi Boudewijn en Sanne,

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. En... grappig om te zien dat jullie precies dezelfde soort foto's hebben gemaakt (Hoover dam, helicopter, Lombard street enzovoorts).

Groetjes,
Monique

Eric en Anja Schoot.

Hallo Sanne en Boudewijn, wat een mooie foto's en fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ik ben wel een beetje jaloers, jullie hebben een heerlijk zonnetje en hier zitten ze te zeuren over een elfstedentocht. Een zonnetje hebben we nu ook, maar dan -7 gr. Geniet maar lekker van jullie mooie trip en maak maar mooie foto's dan genieten wij hier ook een beetje. lieve groetjes

Guda

Hai Sanne en Boudewijn,

Wat een stoere reis! Vooral de foto's van de walvissen en the simpsons zijn erg cool! Heel veel plezier nog gewenst.

Liefs en groetjes, Guda

Lida

Ha wereldreizende backpackers. wat een superleuke en mooie dingen hebben jullie al gedaan. leuk om mee te beleven. Veel plezier nog! lfs

Camiel en sanne

O 33% al erop zitten,wat vliegt de tijd! Ik zou snel weer wat foto's uploaden! voordat je weet is jullie wereldreis al weer voorbij gr van ons

Froukje en Niels

Wauw wat een gave foto's zeg!
We kunnen zien dat jullie enorm genieten.

Veel plezier!

Liefs
Froukje en Niels

Dries

Ja fantastisch! Onvergetelijke ervaring voor jullie lijkt me.
Wat ik me afvraag na het zien van zoveel moois, willen jullie nog wel terug naar Nederland??

Camiel

Hallo
Waar zitten jullie op t moment?
Bijna op de helft zie ik,gaat hard bou
Gr

Sanne

@camiel! Bijna op t zuider eiland. Nu op de boot van Wellington naar Picton. Btw: fijn dat jij de tijd bijhoudt!